miercuri, 1 iulie 2009

Nu te increde



Nu! Nu trebuie sa faci asta. De aceea sunt eu aici. Nu mai sta pe ganduri, lasa temerile tale puerile, m-am saturat sa le aud. Inchideti mintea cateva clipe, vreau sa fii a mea acum. Haide. Lasa-ti trupul sa vorbeasca, stii ca vrei. Ce faci? Ce ti-am tot spus eu? Gata! Vino aici, aproape-mi, cu gatul tau palid, marmoreic. Si lasa-ti sanii-n aer, sa zburde printer umbre si praf in camera. Inchide ochii, si nu fugi spre ganduri, ci ramai aici cu mine. Simte-mi bratele cuprinzandu-te stangaci, ca intotdeauna. Simte-ti buzele intredeschise. Auzi cum rasufli? Cald si uscat acoperind palpairea lumanarilor… Ce faci? Iar ganduri? Doar simte! Simte cum iti cade fusta, grea, peste covorul purpuriu si se ridica din el praful, cat tu-ti simti picioarele usoare ridicandu-se ca un fulg din ea. Asa ca e mai bine sa simti? Sa ma iubesti, chiar de nu-s langa tine? Uita de ganduri si ia-ma din nou!

Niciun comentariu: