vineri, 22 aprilie 2011

Soapta muntilor

Soapta muntilor o caut,
Pe sub fiecare piatra,
Sa-mi asez acolo vatra
Sub un murmur de flaut.

Zilele sa mai astepte
Visul sa-mi ajunga pas.
Timpul mai uite de-un ceas...
Ochii sa mi se destepte.

Si-acolo-n varf de munte,
Unde raul e uitare
Si durerea nu ma doare,
Cerul vreau sa ma sarute!

Trupul in piatra-mi preschimbe,
In murmur preschimbe-mi glasul;
Si spre mine-ntoarca-si pasul
Cei ce-n munti-or sa se plimbe.

Sa-mi asculte vocea-adanca
Si din flaut sa imi cante
Soapta vreunui altui munte,
Colindand din stanca-n stanca.

Iar tu fetito de vei vrea
Sa-mi iesi vreodata-n cale,
Culege pentru min'o floare
Si noi doi ne-om cununa.

Si vom domni din varf de vant,
Doua soapte din batrani,
Doua stanci cu-alor cununi,
Imbracand-n veci verde vesmant.

Niciun comentariu: